MENSEN WORDEN BOOS ALS IK DIT ZEG

Je bent een dief van je klanten als je ze alles alleen maar GRATIS aanbiedt.

Wat?! Jep, je leest het goed en ik meen het echt.

Ik had hier laatst een prachtig gesprek over met een ondernemer die een geweldige coach is en die merkte dat ze, nu door Corona, haar werk helemaal niet durft aan te bieden.

Ze is bang voor hoe het overkomt.
Bang dat mensen denken dat het haar alleen om geld gaat.
Bang dat er op dit moment geen mensen zijn, die haar coaching kunnen veroorloven.

En daarom valt ze stil.

Ik snap haar. Ooit was ik haar. Had ik een heel ongemakkelijk gevoel bij het aanbieden van mijn werk. Was ik bang dat mensen nee zouden zeggen. Of dat ik mezelf moest bewijzen en die ander heel erg moest overtuigen.

Tot ik jaren geleden een gouden inzicht kreeg, dat alles voor me veranderde.

Ik zie veel struggelende ondernemers, juist in deze tijden, alles wat ze kunnen, doen en maken, gratis aanbieden. Als een soort paniekvoetbal.

Succesvollere ondernemers geven ook veel weg, maar ze durven ook een aanbod te doen met hun diensten, producten en hun coaching.

Succesvollere ondernemers weten dat je met het alleen maar gratis weggeven van je mooie werk, je klanten niet helpt om hun volle potentie te behalen. Om de full experience te beleven.

Echt het verschil maken, gebeurt niet als jij met je alleen maar met je gratis online training, je gratis werkboek of je vrijblijvende, gratis coachgesprek, in het mapje ‘OOIT’ op iemands Desktop of in iemands GRATIS emailfolder verdwijnen.

We hebben allemaal zo’n mapje, toch? Met gratis stuff die we ooit een keertje gaan doen, als we meer tijd en rust hebben maar waar in de praktijk niets van komt.

Met alleen maar het gratis aanbieden van je werk, ontneem je jouw klanten de kans om echt de tijd, ruimte en aandacht te maken voor datgene waar jij ze mee kan helpen.

Succesvolle ondernemers snappen dat je, door een aanbod te doen, je klant een kans geeft om een echte keuze te maken ergens voor. If you don’t pay, you don’t pay attention.

Wanneer je jouw klanten de kans geeft om een echte keuze te maken (en dat doe je met een krachtig aanbod), geef je ze de kans om de droom achter de aankoop serieus te nemen en waar te maken.

Succesvolle ondernemers snappen dit. Omdat ze de diepere kern van sales snappen en voelen, zit er geen negatieve lading op het verkopen van hun diensten en producten.

Integere sales gaat altijd over win-win. En omdat ze dat van binnen voelen, maken ze andere keuzes en zetten ze heel andere stappen dan struggelende ondernemers.

Ik ben hier supergepassioneerd over. Juist in deze tijd. En juist met wat ik heb geleerd, de afgelopen maanden in mijn business, waar we heel veel nieuwe fijne klanten mochten verwelkomen om ze verder te helpen.

in 5 simpele stappen easy sales in moeilijke tijden

En ik vind het leuk om je te laten zien wat er mogelijk voor je is.

In mijn gratis Masterclass 5 Simpele Stappen Voor Easy Sales in Moeilijke Tijden, laat ik je zien hoe ik, door heel dichtbij mezelf te blijven, veel nieuwe enthousiaste klanten aantrek waar ik, juist ook in deze uitdagende tijd, echt een verschil voor kan maken.

Op maandag 1 juni om 20:00 laat ik je in 5 simpele stappen zien hoe jij hier, diezelfde avond nog mee aan de slag kan.
Schrijf je hier in voor mijn gratis masterclass op maandag 1 juni om 20:00 ←

Het wordt heel waardevol en ik heb heel veel zin om, wat ik weet, met je te delen!
→Schrijf je hier in voor de gratis Masterclass In 5 Simpele Stappen Easy Sales In Moeilijke Tijden←

Zarayda

ps: als je er niet bij kan zijn, schrijf je dan toch gratis in. Zorg ik ervoor dat je de gratis Masterclass even nagestuurd krijgt.

Join Zarayda's inner circle!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *