DOODGEGOOID

Ze vertelde me dat ze er doodziek van wordt en stiekem moest ik lachen.

‘Ik krijg van alle kanten te horen dat ik ‘een verhaal’ moet vertellen. Want elke ondernemer heeft een verhaal.

Zarayda, ik word er doodziek van. Ik wil gewoon mijn producten verkopen. Geen zin in moeilijk gedoe met een verhaal.’

Ik moest hardop grinniken. En ik snapte haar gevoel wel.

Toch zit er vaak een belemmering onder die (soms herkenbare) weerstand.

Namelijk de stiekeme angst die eronder zit. Namelijk dat je geen verhaal hebt.

Die angst manifesteert zich in gedachten als:
‘Mijn verhaal is niet belangrijk. Het gaat om mijn business. Het gaat om mijn klant’.

Als dat langskomt in je gedachten, let op!! Je hoofd probeert je te mindtricken.

Iemand die ook heel helder kreeg tijdens BraveNewMediaWorld dat ze zichzelf klein hield met dit soort ‘logische gedachten’ was makelaar Paulien.

Zij had twijfels. Heb ik er iets aan om naar een event als Brave te gaan? Wat haal ik daar op? Wij verkopen duidelijk een product, heel veel mensen zitten daar meer in de relatiesfeer of coaching sfeer. Wat kan ik daar leren?’

Paulien ging met een kritische mind en een open hart naar Brave. En dat bracht een shift in haar denken:

“De grootste verandering die het event bij mij teweeg heeft gebracht, is dat ik meer durf te staan in mijn eigen kracht en meer mag geloven in mezelf. Dat ik ook wat waard ben, maar vooral ook een verhaal heb. Mijn beeld was dat het event heel erg voor coaches en relatietherapeuten was. Waarbij de mens eigenlijk het product zelf is. Dat is voor mij niet zo. Wij verkopen een product. Ik vond dat in het begin heel lastig, omdat het toch een hele andere beleving is, maar nu zie ik dat het mijzelf wat brengt. Ik ben gestopt met schuilen. Verschuil me niet meer achter mijn man. Omdat ik tot mezelf kom en zie wie ik kan zijn brengt dat mijn bedrijf ook weer verder.'”

Check hier Pauliens verhaal.

media evenement

(klik op de afbeelding)

Welke ‘logische gedachten’ blokkeren jouw zichtbaarheid en business groei?

Kom het onderzoeken op 7 maart bij BraveNewMediaWorld. En kom ze oplossen.

Hoe?
We gaan heel praktisch aan de slag bij Brave. Ik help je ontdekken wat nou precies je verhaal is en hoe je dat, social media post voor social media post en videootje voor videootje zichtbaar maakt in je business.

Zodat nog meer mensen je mooie werk kunnen ontdekken.

Alleen deze week nog kun je een kaartje halen voor BraveNewMediaWorld op 7 maart.

Dat doe je hier.

Zarayda
bravenewmediaworld.nl

Join Zarayda's inner circle!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.