HEEL DICHTBIJ

Ze viel me op omdat ze zo 1000% geloofde in wat ze te brengen had. Ze wist dat ze met haar Maatwerk Methode mensen echt kon helpen met hun gezondheid.

Janine Oskam had zelf jaren rondgelopen met allerlei pijntjes en kwaaltjes. Geen dokter die haar er echt mee kon helpen. Dankzij haar achtergrond en doordat ze koppig en nieuwsgierig genoeg was, ging ze op zoek naar oplossingen.

Die oplossingen werden De Maatwerk Methode. Ze wist dat ze goud in handen had. Haar klanten kwamen vooral via via op haar pad. Vanuit de goede ervaringen verwezen ze elkaar door.

Wat als ze dat effect kon ‘ver-onlinen’?

Wat als ze die kern, dat goede gevoel dat mensen hadden als ze 1 op 1 met haar werkten, kon schalen?
Wat als je op schaal heel dichtbij kan komen? Wat als ze die essentie voelbaar kon maken in haar marketing?

Zo kwam ze bij mij terecht.

Janine wilde een documentaire samen met ons maken en toen ik haar kippenvel-verhaal hoorde wist ik, dit is een match. Ze investeerde in Documentary In A Day en we gingen aan de slag.

Janine had ontzettend veel te vertellen. Ik interviewde haar persoonlijk om haar te helpen laserfocus in haar verhaal aan te brengen.

Zodat we de aller krachtigste versie van haar verhaal het podium konden geven in haar documentaire.

Die helderheid in haar docu is de kracht van de film geworden.
De docu is echt een kunstwerk. Als je de docu ziet, weet je meteen of je haar ideale klant bent en dat je haar moet hebben voor je gezondheid.

Kijk maar. Check de docu via deze prive link door op de afbeelding te klikken.

bedrijfsvideo

We hebben de komende periode 3 plekken om documentaires te maken met inspirerende ondernemers.

Documentary in A Day is een supermatch met:

  • Bevlogen ondernemers die next level willen met hun business en zichtbaarheid.
  • Ondernemers die een groeimindset hebben en een groter of meer high- end publiek willen aanspreken.
  • Ondernemers die durven de leading voices van hun branche te worden.

Documentary In A Day in NIET:

  • Voor beginnende ondernemers die heel erg in de uitzoekfase zijn.
  • Voor ondernemers die geen duidelijke dienst (of product) hebben die ze verkopen.
  • Voor ondernemers die bij de gedachte aan veel meer zichtbaarheid alleen angst voelen en geen enthousiasme of avontuur.

Voor het Documentary In A Day proces doen mijn team en ik een selectie. Dat doe ik door met je in gesprek te gaan. Kijken of er een match is.

In dat gesprek bespreken we:

  • wat in alle verhalen die je zou kunnen vertellen, het meest krachtige verhaal is om te vertellen
  • hoe je documentaire het speerpunt van je nieuwe marketingstrategie wordt
  • hoe je met de docu je business doet groeien

Voor de komende periode hebben we nog 3 plekken

Herken je je in het bovenstaande, voel je vlinders in je buik als je denkt aan die mooie kans om dit te doen en wil je erover met mij in gesprek?

Mail me dan met: Zarayda, Ik wil een Docu Maken! in de onderwerpregel en vertel me iets over jezelf en je business.

En dan hoor je van me.

Zarayda

Join Zarayda's inner circle!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *