Ik heb laatst een kinderkamer gekocht van een man die ik nog nooit ontmoet heb.
Hij heeft nog geen website
Nog geen officieel bedrijf
Geen winkel of pand
Ik ken niemand die met hem heeft samengewerkt
Ik heb geen testimonial gezien over em
Ik weet niet wat het totale kostenplaatje wordt
Hij heeft tot nu toe alleen maar ‘hobby-ervaring’ met het bouwen van kinderkamers
En oja, ik moet ook nog ‘ns 3 jaar wachten tot we samen aan de slag kunnen.
En toch..
Kan ik niet wachten om hem in te huren voor de kamer van mn dochtertje straks!!
Natuurlijk zit er een verhaal achter deze keuze, die crazy klinkt maar zo goed voelt.
En in het verhaal zit een ultiem belangrijke les voor jou als grootdromer en ondernemer.
Zeker als je bezig bent om zichtbaar(der) te worden met je werk, maar het op de een of andere manier niet aanslaat op de manier die je zou willen.
Misschien ‘volg je alle regels’ en zet je een paar keer per week iets op Facebook, maar levert het maar geen nieuwe klanten op of kansen op.
Deze 4 minuten video is n eye opener die alles kan veranderen voor je. Veel kijkplezier
Wat is je grootste inzicht? Deel het met me in de comments hieronder.
4 comments
Yvonne
Ha Zarayda,
Ik heb het gedaan zonder te denken aan jouw opdracht. Er waren hele leuke foto’s van mij gemaakt tijdens een tour en die heb ik gisteravond in een post geplaatst…nu al meer dan 50 likes. Dat is, voor mijn doen, best veel. Fijne afstemming. Dank je wel. Ik ben in mijn nopjes, want dit is niet alleen hoe ik m’n werk toen deed, maar elke keer als ik een tour doe.
Zarayda
Mooi dat je het intuïtief al op deze manier aanpakt Yvonne. Lekker om in die positieve flow te zijn en te blijven.
Zarayda
Lieke
Wat een leuke, verfrissende tip! En mooi verhaal erbij.
Ik wilde vandaag nog een nieuwsbrief schrijven voor een bepaalde groep (hopelijk :)) toekomstige klanten. En ik ga dit zeker gebruiken: een enthousiast plaatje schetsen. Schaamteloos. Dank!
Zarayda
Heerlijk Lieke! Dat is helemaal de spirit! Laat me weten hoe het gegaan is.
Zarayda