ZICHTBAARDER EN SUCCESVOLLER JUIST DOOR JE TIJDSGEBREK

Het klinkt meteen als een bizarre belofte hé?
Tijdens BraveNewMediaWorld op 7 maart a.s. ga je precies dat beleven.

Een kaartje voor het Brave New Media World event is € 297,- excl. btw incl. een heerlijke lunch!

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!

Lokatie:
Corendon Village Hotel Amsterdam, Schipholweg 275 te Badhoevedorp (vlakbij Schiphol)

Tijdstip:
 09.30 uur tot 17.00 uur met aansluitend een hapje en drankje in de Skybar met een prachtig uitzicht over Schiphol

PROGRAMMA 7 MAART

Ik geef een nieuwe workshop waarin ik zo een enorm krachtig, nieuw framework voor je zichtbaarheid ga delen. Ik ga je opschudden. Wakker maken. Je ook een klein beetje shockeren. Ik ga je diep laten graven. Diep gaan tot het licht en makkelijk voelt. Authentieke zichtbaarheid is namelijk leuk. Voelt vrij. Is fun.

Ik neem je in mijn nieuwe workshop mee op een journey. En aan het einde van de dag loop je de deur uit met een kraakhelder verhaal.

Met een rode draad waarvan je niet kan wachten om het met de wereld te delen. Je staat te trappelen. Weet precies waar je moet beginnen en waar je wil dat het je brengt. En ik help je kiezen op welk platform en in welke vorm je die story te brengen hebt.

Want: What happens at Brave, DOES NOT stay at Brave. Het is een begin van een hele nieuwe verhouding met je kern. De bezieling. De ziel van je business. Die leer je zichtbaar maken. En dat gaat je 1000x zoveel opleveren.

En we hebben weer fantastisch een BraveNewMedia panel!
Een beetje zoals the Voice coaches.

De keuze voor dit panel is heel intentioneel. Heel expres. Je vindt zo’n panel bij geen enkel ander event. Ik kies heel specifiek voor een zorgvuldige mix van mediamakers & topondernemers die hun stoelen draaien. Naar jou en je business toe. Om je te helpen. Om je te coachen. Om je te laten groeien.

Ook deze keer hebben we weer een toppanel. Onder andere:

Eve Tomaszewski, het brein achter The Goaldiggers Club: Ze werkte als editor voor bladen als Grazia, Cosmopolitan & LINDA.meiden en werkte in New York bij Vanity Fair voordat ze in 2015 haar eigen ondernemersplatform voor vrouwen begon. Eve weet als geen ander hoe je als vrouwelijke ondernemer connecties maakt met de media en is zelf altijd op zoek naar krachtige verhalen van ondernemers om ze een podium te geven en ze te helpen groeien.

Topondernemer Tonny Loorbach, de oprichter van onder andere De Internet Marketing Universiteit, bestsellend auteur en de ontwikkelaar van succesvolle software. Op zijn 31e heeft hij 6 succesvolle bedrijven en toch een leven zonder stress. Hij nam vorig jaar zijn hele team mee op een roadtrip door California, ziet overal gaten in de markt. Zijn superpower is dat hij altijd en overal weet hoe hij goede businesses en grote groepen bereidwillige klanten aan elkaar koppelt.

Tonny is er om je te leren hoe je veel meer mensen inspireert, klanten binnenhaalt en veel meer impact maakt zonder het steeds drukker te krijgen.

Nina Piersonis de founder van PUP, het toonaangevende Creative Agency. Ze richtte ook de succesvolle saladebar SLA op en is de founder van het online magazine Bedrock. Op dit moment schrijft ze een boek waarin ze vrouwen bloedeerlijk interviewt over hun moederschap. Deze creatieve duizendpoot is eem serial entrepreneur. Zij komt je leren hoe je als drukke mompreneur toch van al je crazy business ideeën, succesvolle bedrijven maakt. Ze is een queen in having it all without doing it all herself en komt je daarin inspireren en helpen.

Comedian en Expeditie Robinson queen Soundos El Ahmadi begon in Expeditie als de underdog maar maakte van alle haters de grootste fans. Door helemaal zichzelf te zijn en daar trouw aan te blijven. Zij is er om je te helpen los te komen van je angst voor kritiek. Soundos is altijd een creatieve ondernemer geweest. Zij weet als geen ander hoe je, puur door jezelf te zijn,  een merk creëert. En hoe je daarmee zalen uitverkoopt en in bladen als de LINDA terechtkomt.

Als je voor eens en altijd je relatie met je eigen zichtbaarheid wil aanpakken en naar een veel hoger plan wil tillen, raad ik je aan om naar BraveNewMediaWorld te komen!

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!

DE CHAOS IS DE KANS

Want wat als juist je drukke agenda een enorme kans is?
Het moment dat er eigenlijk teveel op je bord ligt.
Het moment dat je elke dag tegen jezelf zegt: ik moet EERST meer rust creëren.

Maar dat doe je niet. Je probeert het uit alle macht maar het is gewoon niet rustig in je hoofd. Omdat er zoveel op je ligt te wachten, vind je het gewoon moeilijk. Om dat rustmoment te creëren waarin je kan uittekenen hoe het anders kan. Slimmer. Minder uren, meer omzet.

Je hebt doelen die je wilt bereiken. Wil wat je doet in je business graag goed doen. Je wilt veel meer mensen bereiken. Connecties maken. Precies weten wat je moet laten zien om mensen verliefd te laten worden op je werk.

Je zou willen dat je precies wist hoe je meer moet verkopen. Precies weten wat je moet zeggen zodat ze laaiend enthousiast worden, zodat ze meteen JA! zeggen en klant bij je worden.

Daarin wil je de code kraken.

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!

Presentator en ondernemer Paulien de Wilde twijfelde of ze moest investeren in een evenement. Tijdens BraveNewMediaWorld doorbrak ze een enorme blokkade en dat leverde haar veel op.

Coach Rob Drunen krijgt in een paar minuten de helderheid in zijn business waar hij een jaar naar zocht. En de hele zaal voelt zijn kracht.

Makkelijker en leuker ondernemen is de rust creëren. Die dingen automatiseren die geautomatiseerd kunnen worden en alle andere dingen efficiënter regelen. Je weet dat je er hulp in nodig hebt. Maar je weet niet zo goed waar je het moet zoeken. En dus is het moeilijk om het te vinden.

En dan is er nog dat vaak onbesproken schuldgevoel. Een constant, sort sluimerend schuldgevoel over alles.
Als je veel werkt, dan voel je je schuldig want dan zie je je gezin minder. Je voelt je schuldig omdat je alerter wilt zijn. Meer aandacht wilt geven. Maar als je dan met je gezin bent en de mensen van wie je houdt, voel je je ergens ook weer schuldig dat je niet genoeg werk doet.

Ik wil zoveel. Je vindt je werk ook leuk om te doen. En als ik dan een keertje niets doe, denk je meteen: Ik doe niet genoeg.

Je zit vast in de overtuiging: Als ik minder uren maak, heb ik minder resultaat.

Maar wat als dat een ‘kapotte’overtuiging is?
Wat als deze overtuiging juist de reden is dat je business zo moeizaam groeit? En wat als er juist een enorme kracht en rijkdom schuilt in het feit dat je zo ambiteus bent? Als je die energie op een andere manier kan gaan channelen.

Irene Hilhorst is een gepassioneerde ondernemer die een wake up call kreeg tijdens BraveNewMediaWorld en daarmee de diepte in ging.

Ondernemer Esther de Weert maakte een mooie shift tijdens BraveNewMediaWorld in niet alleen haar business maar ook op een dieper level.

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!

Wat als er een systeem bestaat waarin je in veel minder tijd, veel meer kan bereiken?

Meer bereiken in je zichtbaarheid.
Meer bereiken in je impact.
Meer mensen die je kan helpen en inspireren.
Meer mensen die JA zeggen en klant worden.

Wat als er een systeem is voor drukke, ondernemende vrouwen zoals jij waarin je meer TIJD overhoudt.

Meer tijd om AAN je bedrijf te werken in plaats van alleen maar erin.
Meer tijd om meer mensen te bereiken met minder inspanning.
Meer tijd voor gezin en de mensen van wie je houdt.
Meer tijd voor jezelf om gewoon soms, zonder schuldgevoel een dag voor jezelf te hebben.  Zonder dat je die dan meteen weer opvult met allerlei huishoudelijke taken en andere dingen die je moet doen van jezelf.

In BraveNewMediaWorld The Pain Into Power Edition leer ik je mijn ondernemerssysteem waardoor ik veel minder uren ben gaan werken en tegelijkertijd knalhard ben gegroeid in mijn zichtbaarheid en mijn impact.

Serial ondernemer Daniella van Gent verkoopt producten en maakte een interessante, verdiepende shift tijdens BraveNewMediaWorld. Ze neemt de volgende editie een hele groep ondernemers mee die ze De BraveNewMediaWorld experience gunt.

Ondernemer Ingrid Bakker voelde zich nog niet ‘klaar’ voor BraveNewMediaWorld. Toch meldde ze zich aan. En in de zaal ontdekte ze iets heel fundamenteels over zichzelf en haar ondernemerschap wat ze daarvoor niet wist en die voor een shift zorgden.

Stemcoach Monique ontdekte op BraveNewMediaWorld dat ze een heel ander verhaal in haar social media en haar marketing naar buiten moet brengen dat ze tot nu toe deed. Ze heeft tijdens het event de inzichten en de tools gekregen om dit ook echt te gaan doen.

SPOILER ALERT: Ik ben geen magische fee die met mijn toverstokje in 1 dag je hele agenda verandert. En het is ook niet zo dat je, door klakkeloos mijn systeem ‘na te apen’ ineens al je drukte hebt opgelost.

Het zou onrealistisch zijn als ik je dat zou beloven.

Waar ik je op 7 maart wel mee help is om radicaal een nieuw raamwerk voor je business te maken waarin je ongelofelijk veel tijd terugkrijgt.

Ik help je jouw code te kraken en ik heb daarvoor de allerbeste mensen verzameld.

Een kaartje voor het Brave New Media World event is € 297,- excl. btw incl. een heerlijke lunch!

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!

Lokatie:
Corendon Village Hotel Amsterdam, Schipholweg 275 te Badhoevedorp (vlakbij Schiphol)

Tijdstip:
 09.30 uur tot 17.00 uur met aansluitend een hapje en drankje in de Skybar met een prachtig uitzicht over Schiphol

Waarom heet deze editie van BraveNewMediaWorld: The Pain Into Power Editie?

Het thema van deze editie is een heel persoonlijk thema voor me. Een jaar geleden werd ik een alleenstaande moeder.
Het was een donkere tijd en ik ging bijna gebukt onder het schuldgevoel en de werkstress. De angst om door mijn hoeven te zakken maakte dat ik harder ging. Ik raakte uitgeput en het leek alsof ik steeds minder tijd had. Steeds minder energie. Ik zat in een vicieuze cirkel omlaag.

Ik stond bijna elke ochtend op, voordat de baby wakker was om te huilen over mijn situatie. Mijn oude leven brokkelde zich af. Veel van waar ik in geloofde, kwam op losse schroeven te staan.

Wat ik toen niet wist is dat er een enorme kans verscholen lag in die moeilijke situatie.

De kans om te veranderen. Ik moest veranderen, dat voelde ik aan alles. Anders zou ik het niet redden.

Samen met een team van topcoaches heb ik een 180 graden shift gemaakt in mijn business en in mijn privé.

Ik ben anders gaan leven. Anders gaan werken. En ik heb een heel nieuw systeem gebouwd voor mijn business en mijn leven.

Mijn mantra was: Ik wil deze pijn omzetten in kracht.

Nu een jaar later, is mijn leven ongelofelijk veranderd op een hele positieve manier.

Ik heb meer vrij dan ooit.
Ik ben zelfs rustiger dan voordat ik mijn dochter kreeg.
En ik behaal met veel minder werkuren, heel veel mooie resultaten.

Dit is er in het afgelopen jaar gebeurd:

  • Ik heb een nieuwe high end dienst gelanceerd die zichzelf zonder salespagina verkoopt.

  • Ik maak elke dag live video’s (en dit lukte me voordat ik mijn kind hoogstens 1x per week).

  • Ik ben niet achteruit gegaan in omzet, sterker nog ik ben met mijn bedrijf op allerlei manieren gegroeid.

Maar het ging niet vanzelf. Ik moest, om een nieuw systeem, aan mezelf werken. Ik moest heel anders om leren gaan met het schuldgevoel dat je als ambitieuze, ondernemende moeder hebt. Plus het schuldgevoel over mijn ’scheiding.’

Ook daar heb ik een prachtig ‘systeem’ in ontdekt. Een manier gevonden hoe je, door alle tegenslag steeds sterker wordt. Steeds milder. Steeds liever voor jezelf en de mensen om je heen. Steeds productiever. Steeds rustiger in mijn hoofd. Steeds winstgevender. Steeds moediger.

Tijdens BraveNewMediaWorld op 7 maart leer ik je alle ins- en outs van mijn systeem.

Je gaat aan de slag met een aantal van de beste experts en inspirators op het gebied van work life balance en van impact.

Aan het einde van de dag loop je met een gepersonaliseerde systeem voor jou, jouw business en jouw leven de deur uit.

Een systeem dat je meer rust geeft.
Veel meer helderheid en focus.
Een manier om consistent en met veel gemak veel zichtbaar te zijn. Zodat groei en verkoop vanuit die zichtbaarheid een automatisch ding wordt.

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!

Makelaar Paulien Haagsma had haar twijfels over BraveNewMediaWorld omdat ze een heel duidelijk product verkoopt en geen coach is. Was het dan toch wat voor haar? BraveNewMediaWorld bleek een goede investering te zijn voor haar persoonlijke ontwikkeling. Ze durft nu dingen die ze eerder niet durfde als ondernemer.

Schrijver Coby kreeg bij BraveNewMediaWorld de wake up call dat ze echt veel kansen laat liggen met beeld voor haar zichtbaarheid. Dankzij het media- en ondernemerspanel kreeg ze heeft veel praktische inspiratie over hoe ze dat kan aanpakken.

EFFECTIEF

De kracht die je ervaart bij BraveNewMediaWorld is superbijzonder. Intens en daardoor effectief. 10.000x beter dan alle boeken bij elkaar die je kan lezen over time management of slimmer gaan werken. Hoeveel mensen ken jij die na het lezen van een boek vol tips hun hele relatie met tijd en druk en schuldgevoel veranderden.

Ondernemer Myrte Kempen is moeder van 3 kinderen en een gedreven ondernemer. Tijdens BraveNewMediaWorld kwam ze in contact met de power van haar grootse dromen en hoe ze dromen om kan zetten in slim en effectief doen.

Events organiser Natalja kwam tijdens BraveNewMediaWorld los van de verlamming die je kan voelen als je veel dingen leuk vindt en het gevoel hebt dat je moet kiezen om succesvol te zijn. Het mediapanel gaf haar de inzichten die ze nodig had.

DE KRACHT VAN DE GROEP

Bij BraveNewMediaWorld krijg je inzichten die je in je eentje niet snel krijgt, en zet je stappen die je in je eentje niet snel zou zetten. In plaats van in je eentje op je kantoortje zelf een ‘slimmer systeem’ voor je business en leven uit te puzzelen, krijg je tijdens Brave de puzzelstukken aangereikt. Want hoe weet je wat het missende puzzelstuk is? Als je die al had, zou je waarschijnlijk niet eens meer met dat drukke gevoel in je hoofd zitten. Het is juist dat drukke gevoel dat je ervan weerhoudt om uit die vicieuze cirkel te komen.

Start-up ondernemer Kenneth Stamp voelde de kracht van de groep tijdens BraveNewMediaWorld en ontwikkelde een nog helderdere visie in zijn ondernemerschap.

Storyteller Merel Lamboo had twijfels over wat voor nieuws ze zou leren tijdens BraveNewMediaWorld. Wat ze kreeg op het event was precies wat ze nodig had.

Ontwerper Jessica van der Werff  was al bij een eerdere editie van BNMW. Dat raakte haar zo en heeft zoveel verandering gebracht dat ze deze editie ook graag weer langs kwam. De combinatie van de meditatie en het praktische media panel gaf Jessica wat ze nodig heeft om nog meer te gaan staan voor haar missie en business

LEREN VAN DE BESTEN

Om slimmer te gaan werken kan je een 1 op 1 coach inhuren om je te helpen. Heb ik ook gedaan. Is ook heel effectief maar die investering ligt veel hoger. Tijdens het event kan je in 1 dag een radicale shift maken en met een heel slim systeem voor je business, zichtbaarheid en je prive-tijd thuiskomen. Ideaal voor ondernemers die eigenlijk gister al de code gekraakt hadden moeten hebben.

Businesscoach Fijke Willemse zag in BraveNewMediaWorld een kans zich verder te ontwikkelen en om hele powerful nieuwe connecties aan haar netwerk toe te voegen.

Ondernemer Kora Prijor kreeg een enorme toestemming om veel meer van zichzelf te laten zien in haar business tijdens BraveNewMediaWorld.

NLP Coach Susanne Pistoor twijfelde of BraveNewMediaWorld wel iets voor haar zou zijn. Nu raadt ze het elke coachende ondernemer aan om naar BraveNewMediaWorld te gaan.

Een kaartje voor het Brave New Media World event is € 297,- excl. btw incl. een heerlijke lunch!

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!

Lokatie:
Corendon Village Hotel Amsterdam, Schipholweg 275 te Badhoevedorp (vlakbij Schiphol)

Tijdstip:
 09.30 uur tot 17.00 uur met aansluitend een hapje en drankje in de Skybar met een prachtig uitzicht over Schiphol

Ik geloof erin dat je hier als ondernemer een gevoel voor moet ontwikkelen. Een goede neus moet hebben voor kansen en die op tijd zien. Dat gebeurde coach Rob van Drunen. Hij zag een kans. Was op tijd. En nu staat hij deze maand levensgroot met zijn missie en business in de Happinez.

Dit is hoe het ging:

Tijdens ons BraveNewMediaWorld event kwam Rob (die gewoon een kaartje had gekocht) het podium op voor een Hotseat. Ik vroeg de zaal: wie wil er een Hotseat? Rob zag de kans en kwam op het podium. De video staat bovenaan de pagina, daar kun zijn Hotseat-sessie bekijken.

Daar deelde hij openhartig de missie die hij had.
Maar ook zijn onzekerheid. Hij was eerlijk. Kwetsbaar. En daardoor heel erg krachtig.

En toen gebeurde er iets bijzonders.

De hoofdredacteur van de Happinez heet Eveline. Zij was uitgenodigd door mij en te gast als mediamaker in het BraveNewMedia-panel. Eveline hoorde Rob. Zag hem. Ze was geroerd, geraakt. Er klikte iets. En precies daar, tijdens BraveNewMediaWorld werd de connectie gemaakt.

Dit berichtje stuurde hij me vorige week:

Ik had kippenvel toen ik het las. Was zooo blij voor hem. En ook voor Happinez. Want ik weet dat als de juiste ondernemersverhalen geconnect worden met de juiste media, dat het een enorme win-win is. Voor iedereen.

Eveline, de hoofdredacteur van Happinez, liet weten dat vooral de BraveNewMediaWorld setting van de Hotseat en de vragen die we op Rob afvuurden, haar deden inzien wat een powerful verhaal er in Rob zit.

Dit is waar BraveNewMediaWorld voor mij over gaat.
Dat ik je help om gezien te worden. Door jezelf. Maar ook door de media movers en shakers van dit land.

Ik zie het als mijn missie om de spotlight te delen met ondernemers die echt een verschil kunnen maken. Om ze te helpen om die weg naar de media te vinden. En om de media te helpen om ondernemers te ontdekken.

Rob staat niet alleen groot in de Happinez, hij gaat ook een grote samenwerking met ze aan dit jaar. Daarover lees je meer in de Happinez van deze maand. Eveline noemt Rob zelfs in haar voorwoord(!) en vertelt daar over wat ze samen gaan neerzetten dit jaar.

Dit is waarom ik het zo mooi vind:

Rob is niet een of andere beroemde ondernemer,
Hij is geen ‘influencer’ op Instagram met een gelikt profiel en een triljard volgers,
Hij draait geen miljoenen omzetten en heeft geen media-netwerk of andere kruiwagen.

Hij is gewoon een ondernemer met een geweldige missie en het hart op de juiste plaats.

En dat is genoeg.

Wel was hij zo slim om in te zien wat de kans is van BraveNewMediaWorld.
Wat de kracht is van BraveNewMediaWorld.
Wat de power is om in de room te zijn met de juiste mensen.

Hij had de ogen om de kans te zien.

Zie jij wat Rob ziet?
Kom dan naar het Brave New Media World op 7 maart!
Het is de plek waar megakansen geboren worden. Waar krachtige samenwerkingen ontstaan.

Yes, ik wil zichtbaarder, minder uren en meer omzet!