EEN DROOMOPLOSSING

Hoe zou je business eruit zien als je alleen betaald kreeg op het moment dat je klanten succesvol zijn?

Die vraag een paar maanden geleden, hield me bezig. En bracht me in beweging.

Een dienst waarmee zichtbaarheid een makkelijk en supersnel iets werd. Waarin de kwaliteit van wie je bent en wat je doet op het hoogste podium wordt geplaatst, met de minste moeite voor onze klanten.

Zo ontstond onze Documentary In A Day- dienst. Een fantastische documentaire die we maken met ondernemers over de power van hun business.

Documentary In A Day was meteen zo’n krachtig idee dat we, zonder salespagina of marketing campagne meteen aanvragen kregen. Ik had er enthousiast over verteld tijdens mn Instagram Live video’s (volg me hier) en meteen kwamen de eerste aanmeldingen binnen.

Ik wilde dat het een experience van volledige ontzorging zou zijn.

Zodat het enige wat jij hoeft te doen, is komen opdagen en jezelf zijn. Ik en mijn team doen alle rest.

Als snel ontdekten we wat de kracht daarvan is. Het proces waarin ik persoonlijk de ondernemer interview is superkrachtig. Want zo hoef je niet na te denken over wat je wel en niet moet zeggen. Wat belangrijk is in je verhaal en wat niet. Ik doe alle research en stel de juiste vragen. Het verhaal wordt als het ware ontsluierd.

En dan is het deel 2 van het proces. Samen met mijn vaste cameraploeg op stap om je docu in 1 dag te filmen is een magische experience. Van visagie tot speciale camerashots tot een dag optrekken met de crew. Zoveel mooie berichtjes en verhalen van de ondernemers die het meemaken. Ik ben echt ontroerd door wat ik zie ontstaan. En superblij met de impact.

Niet lang geleden maakten we een documentaire met ondernemer Karen Rensma.

Ik vind haar echt een ondernemer met het hart van een leeuwin. Ze gaat door het vuur voor haar klanten. En ze is een echte vakvrouw. Ze weet waar ze het over heeft en kan mensen echt helpen.

Karen maakte haar documentaire met ons en de reacties zijn mooi. Precies wat we wilden en precies in de kern van wat haar business te doen heeft.

Dit stuurde Karen me vorige week:

Haar documentaire is een magneet voor haar Ideale Klanten. Zo mooi geworden. Raak, middenin de kern.

Bekijk de documentaire van Karen hier.

bedrijfsfilm

(klik op de afbeelding om de video te bekijken)

Hoe zou de film van jouw business eruit zien?
En wat voor droomoplossing wil je met die film creëren?

Documentary In A Day is voor ondernemers die ready zijn voor een nieuw level van professionaliteit en power in hun zichtbaarheid. Het is een investering die je in jezelf en je business doet om op hele andere manier naar buiten te treden. The big league. No more playing small. Big freaking IMPACT.

We zijn heel selectief met wie we een documentaire maken (het is niet voor iedereen) en ik ben heel persoonlijk bij de selectie en het proces betrokken.

Binnenkort hebben we weer 2 plekken in de agenda om mooie docu’s te maken. Interesse?

Stuur me even een mailtje (zet: Zarayda, Ik Wil Een Docu! in de onderwerpregel) en vertel waarom jouw business een kippenvel film kan opleveren en dan contact ik je om te kijken of ik een match voel en zie.

Za

Join Zarayda's inner circle!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *