IK MERKTE DAT IK ANDERS WAS

Toen ik bij BNN werkte, was ik vaak de vreemde eend in de bijt. Geen drama natuurlijk, maar ik voelde het wel.

Ik presenteerde het programma Spuiten & Slikken maar had niets met drugs. Seks vond ik veel interessanter maar ik had ook een hele nare ervaring meegemaakt op mn 20e en seks had voor mij daardoor ook een wat donker randje.

Ik merkte dat ik anders was. Dat ik niet naadloos bij de groep paste. En hoewel ik ook geen moeite deed om mezelf aan te passen, zat ik er soms wel mee.

Ik dacht in die tijd dat mijn ‘anders zijn’ een zwakte was.

Toen ik in 2013 mijn eigen business begon, kwam ik erachter dat anders zijn je GROOTSTE GOUD is.

Of liever gezegd, helemaal jezelf zijn.

Al in mijn 1e jaar in mn business maakte ik de belangrijkste keuze die je te maken hebt als ondernemer.

De keuze om Altijd en Altijd gewoon mezelf te zijn in mijn business.
En dat te laten zien. Dat mn marketingstrategie te laten zijn.

De bijna 1 miljoen euro die ik omzette in de afgelopen jaren (bij elkaar opgeteld) is een direct resultaat van die belangrijke keuze.

De plek waar ik het meest van mezelf laat zien en op de meest uitgesproken, meest ongegeneerde manier possible, is tijdens mijn BraveNewMediaWorld event.

Als je de video ziet van hoe het er daar aan toegaat, weet je het meteen.
Je voelt: OMG. dit. is. voor. mij!

Of je denkt: hier kan ik he-le-maal niets mee.

En dat is mijn doel. Dat de mensen voor wie dit is, meteen die donderslag in hun onderbuik voelen, wanneer ze het zien.
Dat ze instantly en instinctief weten: Dit. Ben. Ik.

Anders dan in mijn BNN tijd, durf ik het nu juist wel 100% te laten zien.

Ik ben anders.
BraveNewMediaWorld is anders.
Het is een event dat met niets te vergelijken is.
En het is niet voor iedereen.

Of jij een Braver bent (zo heten de bezoekers van het BraveNewMediaWorld event), weet je in 1 minuut.

Kijk maar.
event voor ondernemers

Je gaat precies snappen wat ik bedoel wanneer je deze korte video ziet (klik daarvoor op de afbeelding).

Op 7 maart is ie er weer.
En deze keer staat BraveNewMediaWorld over: Daring To Be Limitless.

Voor ondernemers die ready zijn om 1000% zichzelf te zijn en daarmee een breakthrough business jaar te creëren zoals je dat nog nooit gehad hebt.

Zet 7 maart in je agenda.
Ik vertel je binnenkort meer.

En als je een die-hard Braver bent (of wilt zijn), kan je natuurlijk ook gewoon dit al doen.

Zarayda

Join Zarayda's inner circle!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *