WE KUNNEN NIET VOOR JE KIEZEN ALS WE NIET WETEN DAT JE BESTAAT

Ze willen niet bij je horen.

Nog niet tenminste. Ze weten nog niet dat ze bij je willen horen. Jij hebt ze de kans nog niet gegeven om dat te ontdekken.

Het kan een beetje pijnlijk zijn om te lezen. Maar soms is een pijnlijke realitycheck nodig om tot inzicht te komen. Zodat je weer kan gaan bewegen. Weer kan gaan bouwen.

Dus lees verder als je je hierin herkent of hier van droomt:

je ben creatief, hebt een prachtig idee, een geweldige dienst of product en de droom om met dat wat je doet, een verschil te maken. Je wil helpen en inspireren. Ondersteunen. Leuke dingen doen. Mooie dingen maken. Een leven creëren waarin je de vrijheid (lees tijd & geld) hebt om je daar helemaal op toe te leggen.

Alleen, het lukt niet. Je weet niet precies wat je te geven hebt. Of je weet het wel maar er zijn niet genoeg mensen die jou en je mooie werk kennen. Niet genoeg die daar aandacht aan besteden of daarvoor willen betalen.

De reden dat dit nu nog zo is, heeft te maken met een grote misvatting die je hebt.

Je denkt dat je werk voor zichzelf spreekt.
En dat het niet om jou gaat.

Het is logisch dat je die misvatting hebt. Zo hebben de meesten van ons het geleerd: ‘Het gaat niet om jou. Wie ben jij om dit te zeggen? Dit te vinden of te voelen?’ En we leren om ons mond te houden en om onszelf kleiner te maken.

Ik snap als geen ander waarom je de misvatting hebt. Ook ik heb keer op keer gehoord dat ik me kleiner moest maken.

Maar dit is het kloterige aan die hardnekkige misvatting die in je leeft:

Het. Is. Niet. Waar.

Wij zitten dus wel op je te wachten.

Wie zijn wij? Wij zijn de mensen die dezelfde visie of dezelfde ervaringen hebben. Je potentiële Ideale Klanten. De mensen die je volgen op je Facebook bedrijfspagina. De mensen die lid zijn van je nieuwsbrief. Lezers van je blog. Kijkers van je video’s. En in sommige gevallen zijn we de mensen die in het verleden al weleens iets van je kochten.

Wij wachten op je maar er is ruis op de lijn. Die ruis is: we hebben geen idee van jou. Wie je bent. Waarom je doet wat je doet. Hoe gepassioneerd je bent en hoeveel liefde er in je werk zit.

Waarom weten we dat niet? Omdat jij er niet (genoeg) over vertelt. In je bescheidenheid (die je siert) denk je dat er niemand op die verhalen zit te wachten.

Dit is waarom wij je moeten kennen. Willen kennen. Voordat we kunnen connecten met je mooie werk, willen we dat eerst met jou. Willen we je vertrouwen. Begrijpen waarom je doet wat je doet. We willen je kunnen voelen.

Want we kunnen niet voor jou en je mooie werk kiezen als we niet weten dat je bestaat.

Hoe zou het er voor jou uit zien? Als je ons de kans zou geven om je iets beter te leren kennen? Als we zouden weten waarom je zo gepassioneerd bent over je mooie werk of die mooie toekomstdroom.

Als je met ons zou delen waar je het gelukkigst van wordt in je creativiteit. Waar je het meest trots op bent in je bedrijf? De mooie resultaten die je hebt geboekt voor je klanten?

Dit is wat er gebeuren zou: we zouden ons in je herkennen. Aan je inspireren. En je zou ons helpen jouw werk te zien voor de kans die het is. De waarde die het heeft.

Je zou onze harten de kans geven om iets voor je te kunnen voelen. En vanaf daar met ons hoofd de keuze maken om voor je te kiezen.

Wij, jouw Ideale Klanten, zouden ons laten zien aan je. Puur omdat jij jezelf eerst liet zien aan ons.

We hebben je nodig.

Waar het op neer komt is lef. Het lef om een Business BN’er te worden. Om je mooie werk en jezelf in de spotlight te zetten.

Niet vanuit schreeuwerigheid of ego. Maar vanuit liefde. Het maken van een verschil. Zodat je nog meer mensen kan gaan helpen.

Een Business BN’er (wat een woord, I know!) is iemand die zijn mooie werk het podium geeft dat het verdient. Iemand die bekend staat om wat hij/zij doet en weet dat ‘gekozen worden door de media’ om zichtbaar te zijn, geen kwestie is van toeval of geluk. Maar dat het een keuze is die je zelf mag maken

Ik weet hoe je die keuze kan leren maken. Hoe je het lef en de moed verzamelt om dat te doen. En het is mijn missie is om je hiermee te helpen.

Daarom ga ik je daar 7 dagen lang GRATIS mee helpen. En het allermooiste is, je hoeft er niet eens voor de deur uit.

Nieuwsgierig? Ga naar businessbner.nl en schrijf je gratis in voor dit avontuur. Het zou zo maar eens de eerste stap naar veel meer vrijheid in je business en leven kunnen zijn.

Join Zarayda's inner circle!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *