HET OUDERWETSE (BLOED-IRRITANTE) BEELD VAN DE ZIELIGE ZZP’ER

Niet lang geleden was ik te gast bij BNR Nieuwsradio om te praten over creativiteit en ondernemerschap.

Ik vind het altijd een feest om daar te zijn. Vol enthousiasme sprak ik over de mogelijkheden die wij als creatieve grootdromers hebben in deze tijd om, met alle mogelijkheden van het internet, een groot verschil te maken met onze passie, creativiteit en onze expertise.

Een van de andere ondernemers uit een andere generatie, schoof mijn woorden achteloos terzijde.

Ondernemers waren volgens haar vooral:  ‘zielige zzp’ers die elke ochtend moederziel alleen achter hun bureautje schuiven en wanhopig wachten tot ze klusjes toegeworpen krijgen tegen een triest uurloon waar je nooit en te nimmer van rond komt.’

Ik raakte geïrriteerd. Dit ouderwetse, bangmakende beeld van wat ondernemerschap vanuit creativiteit en missie kan zijn, heeft niet veel te maken met wat ik om me heen zie.

Als je ooit een een aflevering van theWhyGirl talkshow hebt gekeken, weet je dat het bestaat:Het ouderwetse (bloed-irritante) beeld van de zielige zzp'er

Grootdromers die hun creativiteit en talenten hebben omgezet in waarde voor anderen.  Ze delen hun eigen tijd in en werken samen met mensen die hen inspireren. Ze doen projecten waar ze trots op zijn en waarvan ze voelen dat ze er een verschil mee maken.

En (dit is ook belangrijk) ze kunnen financieel goed leven van hun werk. Kunnen zorgen voor zichzelf en de mensen van wie ze houden.

Dit laatst is nog niet voor iedereen een vanzelfsprekend gegeven, dat weet ik.

Maar ook als je (nog) niet bij deze groep hoort (maar daar wel naar verlangt) blijf dan vooral doorlezen. Want ik wil je inspireren en helpen!

De ondernemers, zzp’er en grootdromers die op weg zijn naar meer financiële zorgeloosheid, allemaal 1 ding gemeen hebben:

Ze weten het internet slim in te zetten voor hun missie, creativiteit & hun business.

Weten hoe je dat doet, maakt alle verschil van de wereld.

Toen ik, iets meer dan 3 jaar geleden begon met mijn business had geen idee hoe ik geld moest verdienen met mijn passie en creativiteit. Ik deed maar wat.

Online video bleek mijn redding. Het missende puzzelstukje. De sleutel. Het maakte dat ik al heel snel financieel kon groeien en me kon onderscheiden in die zee van aanbod.

Wat ik toen instinctief voelde, kan ik nu onderbouwen met hele duidelijke feiten. Video is de toekomst van online! Het krachtigste medium waarmee je een connectie opbouwt met de mensen die jij kan helpen met je missie, je producten of je diensten.

De cijfers liegen er niet om:

  • In 2017 zal 69% van alle internet traffic online video zijn. Dat is een verdriedubbeling tov van de afgelopen jaren
  • Een potentiële klant is 64% meer bereid om met je samen te werken of een product/dienst van je te kopen, na het kijken van je video
  • Video geeft een kijker 74% meer gevoel, affiniteit en begrip bij jouw missie, dienst of product.
  • Youtube is met meer dan 1 miljard(!) unieke bezoekers per maand, het grootste social media platform na Facebook. Hier ligt een enorm bereik voor het oprapen

De grote misvatting over online video is: dat het heel duur is om te maken, dat je er heel technisch voor moet zijn of dat je heel extravert en zelfverzekerd moet zijn om het goed te doen.

Is allemaal niet waar. Zelfs zonder budget kan je prachtige video’s maken. Ook met 2 technische linkerhanden (hello, ikke!) en juist als introverte, verlegen ondernemer die liever niet in beeld wil, kan video een geweldige tool voor je zijn.

Laat je niet weghouden bij de enorme kans die er verscholen ligt in de kracht van video. Laat je in plaats daarvan helpen door mij!

Van 7 t/m 13 maart organiseer in 7 dagen lang GRATIS de VideoBusinessChallenge.

Daarin wil ik je 7 dagen lang gratis en interactief op sleeptouw nemen en je laten zien wat er voor jou mogelijk is, met online video. Je laten zien hoe je meer impact en inkomen kan gaan creëren voor jezelf en je business.

Videobusiness Challenge

Echt, er zijn mogelijkheden die je je nu nog niet kan voorstellen! De VideoBusinessChallenge is een kans om helemaal gratis, zonder risico en vanuit pure nieuwsgierigheid met mij op avontuur hierin te gaan.

Mijn droomdoel is om met een grote groep ondernemers (5000 is mijn doel) digitaal en interactief aan de slag te gaan. Lekker vanuit je luie stoel of achter je bureautje met een kop thee gaan we samen aan de slag.

Jouw doel: in die 7 dagen ontdekken hoe je (zelfs zonder bugdet) met online video impact & inkomen creëert.

Ga je met mij dat avontuur aan? Dat heerlijke experiment? If so, meld je dan gratis aan voor de VideoBusinessChallenge via deze link.

Het wordt een heerlijk avontuur!

Schrijf je direct in:

VideoBusinessChallenge

Voornaam

E-mailadres

Join Zarayda's inner circle!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *